Voor 21:00u besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf €75,-
Alleen maar A-merken
Advies vragen
Inloggen0

Black Friday Deals! 15% met code: BLACK op apparaten. 10% op Angel met code: ANGELBlack Friday! NU 15% op apparaten met code: BLACK. En 10% korting op Angel met code: ANGEL

Voor 21:00u besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf €75,-
Alleen maar A-merken

Black Friday Deals! 15% met code: BLACK op apparaten. 10% op Angel met code: ANGELBlack Friday! NU 15% op apparaten met code: BLACK. En 10% korting op Angel met code: ANGEL

Bestellen

Plaats het product in je digitale winkelmandje via op de knop met het winkelwagentje. Klik op 'Bestellen' en vul je gegevens in om te bestellen. Als je al bent ingelogd met je account, worden je gegevens alvast voor je ingevuld. Rond de bestelling af met de knop 'Kopen'. 

Een account is niet verplicht, maar wel handig. Met een account kun je je bestellingen inzien en worden je gegevens automatisch ingevuld bij een volgende bestelling. Ook kun je je hier aan- en afmelden voor de nieuwsbrief. 

Om je wachtwoord te resetten klik je bij de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul je e-mailadres in en verstuur. Als je een account bij ons hebt, ontvang je een e-mail om je wachtwoord te resetten. Ben je ook het e-mailadres vergeten? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Betalen

Je kunt in onze webwinkel direct betalen met iDeal, PayPal, creditcard en Bancontact. Betaling in termijnen is mogelijk bij bedragen vanaf 250,- euro en dit verloopt via SprayPay. 

Heb je een kortingscode ontvangen? Deze kun je invullen in je winkelmandje, zodra je de producten toegevoegd hebt. Vul de kortingscode in en klik op 'Toepassen' om de korting te verzilveren.

Onze cadeaubonnen werken hetzelfde als een kortingscode. De code van je cadeaubon kun je invullen in je winkelmandje, zodra je de producten hebt toegevoegd. Vul de kortingscode in en klik op 'Toepassen' om de cadeaubon te verzilveren. Wij accepteren alleen onze eigen Tarwegraskoning cadeaubonnen.

Bezorgen

Bestellingen die vóór 21:00 uur bij ons binnen komen worden dezelfde dag verzonden, mits alle artikelen op voorraad zijn. Zodra PostNL het pakket ontvangen heeft, ontvang je van ons een e-mail met de track & trace.

Bevroren tarwegrassap wordt binnen enkele dagen tot een week geleverd via onze koelvervoeder I&L Logistiek. Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postcodegebied en de planning I&L Logistiek. Je ontvangt een e-mail van Netwerk I&L met het aflevertijdvlak.

Als een product onverhoopt niet leverbaar blijkt, nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Indien je van de koop afziet, ontvang je je geld terug.

Wil je een product bestellen dat niet op voorraad is in onze webwinkel? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kijken we of we het kunnen bestellen voor je.

Bestellingen boven de 75,- euro worden gratis thuisbezorgd. Onder de 75,- euro betaal je 5,95 euro verzendkosten binnen Nederland. Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven, afhankelijk van het land.

Tarwegraskoning verzendt alle reguliere producten via PostNL. Zo ben je verzekerd van een snelle levering. Bevroren tarwegrassap leveren wij via onze koelvervoerder I&L Logistiek, zodat het ook bevroren aankomt. Bewaar het tarwegrassap na ontvangst direct in de vriezer.

Ruilen en retourneren

Annuleren kan alleen als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je hem weigeren aan de deur of retourneren.

Retourneren is alleen mogelijk als het product ongebruikt is en indien zowel het product als de originele verpakkingsmaterialen in nieuwstaat verkeren. De doos mag enkel worden dichtgeplakt met doorzichtig plakband. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst en hierbij zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Neem om voor het retourneren altijd eerst contact op met onze klantenservice.

Een gebruikt product kunnen wij niet meer als nieuw verkopen, daarom kun je dit helaas niet retourneren. In sommige gevallen is omruilen voor een ander product wel een optie, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Garantie en reparatie

Wij helpen je graag snel weer aan een goed werkend product. Aarzel dus niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Bekijk hieronder welke situatie voor jou van toepassing is.

Defect bij ontvangst

Indien het product bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is geraakt tijdens de verzending, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen een passende oplossing bieden.

Defect na gebruik

Gaat het product op een later moment kapot? Neem ook dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Veel onderdelen kunnen we los naleveren en we beschikken oven een eigen reparatieservice. Wanneer het defect binnen de regeling van de fabrieksgarantie valt, wordt het zelfs kosteloos vervangen of gerepareerd. Zie hiervoor 'Welke garantie heb ik op mijn aankoop?'.

Op alle producten van Tarwegraskoning.nl is de fabrieksgarantie van de leverancier van toepassing. De duur van deze garantie staat bij elk product vermeld. Ook geldt de wettelijke garantie, namelijk dat een product deugdelijk is en datgene doet/is wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.

Gebruik maken van garantie

Gaat het product kapot binnen de garantieperiode? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen voor je nakijken of het defect binnen de garantieregeling valt. Als dit het geval is, dan wordt het product kosteloos vervangen of gerepareerd. Valt het buiten de garantieregeling? Ook dan kunnen wij je helpen aan vervangende onderdelen of met onze eigen reparatieservice.

Defecten die buiten de garantieregeling vallen zijn:
- Schade ontstaan door ongelukken, verkeerd gebruik of anderszins, niet veroorzaakt door een direct defect in het apparaat zelf
- Schade ontstaan door commercieel gebruik, aanpassingen aan het apparaat, misbruik, onzorgvuldig handelen of het niet opvolgen van de gebruiksaanwijzing
- Schade ontstaan door onderdelen of reparaties die niet goedgekeurd of aanbevolen zijn door de fabrikant
- Normale slijtage door gebruik

Heb je nog vragen over de garantie? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice en wij proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Algemeen

Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
1.     Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
2.     Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de Ondernemer;
3.     Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de Ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
4.     Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat Consument en Ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;
5.     Bedenktijd: de termijn waarbinnen de Consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
6.     Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de Consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
7.     Dag: kalenderdag;
8.     Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
9.     Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de Consument of Ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
 
 
Artikel 2 – Identiteit van de Ondernemer
Naam Ondernemer:              TARWEGRASKONING handelsnaam van Stoic Investments BV
Vestigingsadres:                  Louis Braillelaan 80, 2719 EK, Zoetermeer
Telefoonnummer:                079 203 3080 (bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 18:00 uur)
E-mailadres:                        [email protected]
KvK-nummer:                      81736401
BTW-identificatienummer:     NL862200738B01
 
 
Artikel 3 - Toepasselijkheid
1.     Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de Ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen Ondernemer en Consument.
2.     Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de Consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de Ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de Consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
3.     Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de Consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de Consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de Consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
4.     Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de Consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
 
 
Artikel 4 - Het aanbod
1.     Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2.     Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de Consument mogelijk te maken. Als de Ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de Ondernemer niet.
3.     Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de Consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
·de prijs inclusief belastingen;
·de eventuele kosten van aflevering;
·de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
·het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
·de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
·de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de prijs;
·de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het basistarief;
·indien de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welke wijze deze voor de Consument te raadplegen is;
·de wijze waarop de Consument voor het sluiten van de overeenkomst van door hem niet gewilde handelingen op de hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarop hij deze kan herstellen voordat de overeenkomst tot stand komt;
·de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
·de gedragscodes waaraan de Ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de Consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
·de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een overeenkomst die strekt tot voortdurende of periodieke aflevering van producten of diensten.
 
 
Artikel 5 - De overeenkomst
1.     De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de Consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2.     Indien de Consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de Ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan de Consument de overeenkomst ontbinden.
3.     Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de Ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de Consument elektronisch kan betalen, zal de Ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4.     De Ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de Consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de Ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5.     De Ondernemer zal bij het product of dienst aan de Consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de Consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
      a. het bezoekadres van de vestiging van de Ondernemer waar de Consument met klachten terecht kan;
      b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de Consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
      c. de informatie over bestaande service na aankoop en garanties;
      d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de Ondernemer deze gegevens al aan de Consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;
      e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
6.   Indien de Ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
 
 
Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten
1.     Bij de aankoop van producten heeft de Consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de Consument.
2.     Tijdens deze termijn zal de Consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken en bekijken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het ongebruikte product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan de Ondernemer retourneren, conform de door de Ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
3.      Indien de staat van het product dermate geretourneerd wordt dat het product niet meer als nieuw kan worden doorverkocht zal minimaal 25% van het aankoopbedrag in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag aan de klant
4.     De Ondernemer vergoedt alle betalingen van de Consument, inclusief eventuele leveringskosten door de Ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de Consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de Consument. 
5.     Als de Consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de Ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen
 
Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van diensten
1.     Bij levering van diensten heeft de Consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst.
2.    Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de Consument zich richten naar de door de Ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
 
 
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1.     Indien de Consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2.     Indien de Consument een bedrag betaald heeft, zal de Ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
 
 
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1.     Indien de Consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de Ondernemer alleen worden uitgesloten indiende Ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2.     Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a)     die door de Ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de Consument;
b)    die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c)     die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d)    die snel kunnen bederven of verouderen;
e)     waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de Ondernemer geen invloed heeft;
f)     voor losse kranten en tijdschriften;
g)    voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de Consument de verzegeling heeft verbroken.
3.     Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a)   betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
      b)   waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de Consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c)   betreffende weddenschappen en loterijen.
 
 
Artikel 9 - De prijs
1.       Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW-tarieven.
2.       In afwijking van het vorige lid kan de Ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de Ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
3.       Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
4.       Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de Ondernemer dit bedongen heeft en:
a)     deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b)    de Consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
5.       De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
 
 
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
1.     De Ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
2.     Een door de Ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de Consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de Ondernemer jegens de Ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
 
 
Artikel 11 - Levering en uitvoering
1.     De Ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2.     Als plaats van levering geldt het adres dat de Consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt als afleveradres.
3.     Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de Consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De Consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
4.     In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de Ondernemer het bedrag dat de Consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
5.     Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de Ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan hetherroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de Ondernemer.
6.     Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de Consument bij de Ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
7.   Indien pakketten met bevroren goederen langer dan 2 dagen onderweg zijn (verzenddag op maandag - aankomst woensdag) en de goederen bedorven zijn, zal de Ondernemer dit risico dragen en de Consument een vervangend pakket sturen. Wanneer goederen echter conform de afspraak op dinsdag aan de Consument aangeboden zijn en een briefje heeft achtergelaten omdat de Consument niet thuis was, of het pakket bij de buren heeft achtergelaten, is dit het risico van de Consument. De Consument kan op de website terug lezen wat de exacte verzenddag van de bevroren goederen is. 
 
 
Artikel 12 - Duurtransacties
1.     De Consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
2.     Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de Consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.
 
 
Artikel 13 - Betaling
1.     Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de Consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.
2.     Bij de verkoop van producten aan Consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de Consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3.     De Consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de Ondernemer te melden.
4.     In geval van wanbetaling van de Consument heeft de Ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de Consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
 
 
Artikel 14 - Klachtenregeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Tel: 071 5 72 41 17
E-mail: [email protected] 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
 
Artikel 15 Intellectuele eigendom.
De Koper erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van weergegeven informatie, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de producten en/of met betrekking tot de internetsite berusten bij TARWEGRASKONING, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden.


Artikel 16 Persoonsgegevens.
TARWEGRASKONING zal de gegevens van de Koper uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacy beleid. TARWEGRASKONING neemt daarbij de van toepassing zijnde privacyregel- en wetgeving in acht.


Artikel 17 Toepasselijk recht en bevoegde rechter.
Op alle aanbiedingen van TARWEGRASKONING, haar overeenkomsten en de uitvoering daarvan is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag is uitdrukkelijk uitgesloten.


Artikel 18 Links
De site van TARWEGRASKONING kan advertenties van derden of koppelingen naar andere sites bevatten. Op het privacy beleid van deze derden of hun sites heeft TARWEGRASKONING geen invloed en is daarvoor niet verantwoordelijk.


Artikel 19 Uw rechten
U kunt altijd aan TARWEGRASKONING vragen welke gegevens over u worden verwerkt. Hiertoe kunt u een e-mail sturen. Ook kunt u per e-mail aan TARWEGRASKONING vragen verbeteringen, aanvullingen of andere correcties aan te brengen, die TARWEGRASKONING zo spoedig mogelijk zal verwerken. Indien u geen prijs meer stelt op het ontvangen van informatie dan kunt u TARWEGRASKONING hiervan op de hoogte stellen. Toezenden van informatie gebeurt alleen maar als u daarvoor uw e-mailadres heeft opgegeven.
 

Artikel 20 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de Consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de Consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

 
Artikel 21 Eigendoms voorbehoud
 a. Alle geleverde en nog te leveren zaken blijven uitsluitend eigendom van de verkoper, totdat alle
  1. Alle geleverde en nog te leveren zaken blijven uitsluitend eigendom van de verkoper, totdat alle vorderingen die de verkoper op zijn koper heeft of zal verkrijgen, waaronder in ieder geval de vorderingen genoemd in BW 3:92, lid 2, volledig zijn betaald.
  2. Zolang de eigendom van de zaken niet op de koper is overgegaan mag deze de zaken niet verpanden of aan derden enig ander recht daarop verlenen, behoudens binnen de normale uitoefening van zijn bedrijf. De koper verplicht zich op eerste verzoek van de verkoper mee te werken aan de vestiging van een pandrecht op de vorderingen die de koper uit hoofde van doorlevering van zaken op zijn afnemers verkrijgt of zal verkrijgen.
  3. De koper is verplicht de zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn afgeleverd met de nodige zorgvuldigheid en als herkenbaar eigendom van de verkoper te bewaren.
  4. De verkoper is gerechtigd de zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn geleverd en nog bij de koper aanwezig zijn terug te nemen indien de koper in gebreke is met de nakoming van zijn betalingsverplichtingen of in betalingsmoeilijkheden verkeert of dreigt te gaan verkeren. De koper zal de verkoper te allen tijde vrije toegang verlenen tot zijn terreinen en/of gebouwen ter inspectie van de zaken en/of ter uitoefening van de rechten van de verkoper.
  5. Voornoemde onder a t/m d opgenomen bepalingen laten de overige aan de verkoper toekomende rechten onverlet.

Tarwegraskoning respecteert de privacy van bezoekers op haar site. De informatie die u aan Tarwegraskoning beschikbaar stelt wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
 

Ons beleid

In principe zullen wij zonder uw nadrukkelijke toestemming uw gegevens nimmer verstrekken aan derden, behalve: 

• als tarwegraskoning.nl dit wettelijk verplicht is 
• uit noodzaak, bijvoorbeeld om de rechten van de bezoeker/klant van Tarwegraskoning dan wel Tarwegraskoning zelf te beschermen

Tarwegraskoning gebruikt uw gegevens in bepaalde gevallen voor interne doeleinden, zoals:

• het beter afstemmen van onze site of diensten op uw voorkeuren
• bij een actie om de prijswinnaar op de hoogte te stellen en reacties op de actie te meten
• het periodiek versturen van nieuwsbrieven indien hiertoe door u toestemming is gegeven
 

Betalingen

Wij dragen zorg voor de integriteit van uw persoonlijke informatie bij o.a. betalingen. Hiertoe nemen wij de volgende maatregelen: 

• Samenwerking met betaalproviders op basis van streng beveiligde en versleutelde betaalsystemen 
• Directe afhandeling bij van onjuistheden in persoonlijke of betalingsgegevens

De informatie op deze website is niet bedoeld als vervanging van diensten of informatie van getrainde (medisch-)professionals en/of zorgverlenende instanties, zoals (huis)artsen, medisch specialisten, spoedeisende hulpverlening, (acute) geestelijke gezondheidszorg, fysiotherapeuten en psychotherapeuten. De informatie op deze website noch de gebruiksmogelijkheden kunnen gezien worden als een vervanging voor medische of andere professionele hulp, zorg, ondersteuning of informatievoorziening en is niet bedoeld als hulpmiddel bij het stellen van een (zelf-)diagnose. De informatie is bedoeld als algemene informatie en is niet specifiek gericht op één individueel persoon of één specifieke medische situatie van bijvoorbeeld de bezoeker van de site of iemand in diens omgeving. Dit betekent dat bezoekers aan de informatie geen diagnostische of therapeutische waarde kunnen hechten voor de eigen medische situatie of die van anderen. 
In gevallen van ziekten, medische klachten, behandelingen of onderzoek, is de informatie alleen bedoeld als ondersteuning. De informatie op deze website kan in dergelijke situaties dienen als ondersteuning van:


a. het contact tussen de bezoeker (of diens familielid of andere naasten) en diens therapeut, behandelend arts of andere hulpverlener en

b. de adviezen die hij/zij van laatstgenoemde ontvangt.   


Bezoekers wordt aangeraden om medische vragen, klachten of symptomen tijdig voor te leggen aan de behandelend arts of andere zorgprofessional teneinde professioneel onderzoek, diagnostiek en mogelijk medische zorg te ontvangen. Bezoekers wordt geadviseerd om het tijdig zoeken van professionele zorg nooit uit te stellen of reeds verkregen medisch advies nooit te veronachtzamen op basis van (online) informatie.

Bij acute medische klachten of psychische problemen en bij het verergeren van klachten of symptomen wordt bezoekers geadviseerd direct contact op te nemen met hun eigen (huis)arts of het noodnummer.

 

‘Zelfzorginformatie’ is geen persoonlijk advies

 

In een aantal gevallen bevat de informatie ‘(zelfzorg)adviezen’. Deze ‘adviezen’ betreffen in geen geval direct medisch advies en hebben in geen enkel geval specifieke betrekking op de individuele medische situatie van de bezoeker of iemand waarvoor deze informatie op deze website zoekt.

De zelfzorgadviezen moeten gezien worden als algemene richtlijnen die gelden bij niet-ernstige, veelvoorkomende en alledaagse klachten. Omdat ook bij deze minder ernstige klachten complicaties kunnen vóórkomen, is het van belang dat bezoekers bij twijfel en bij aanhoudende of toenemende klachten medisch professionele hulp inroepen. Ook waar het informatie betreft m.b.t. het gebruik van (zelfzorg) supplementen, betreft het in geen van de gevallen een medisch advies of informatie die specifiek betrekking heeft op de individuele medische situatie van de bezoeker of iemand waarvoor zij/hij informatie op deze website zoekt.

 

Medische vragen

 

Omdat Tarwegraskoning in geen geval op directe (bijvoorbeeld telefonisch of via e-mail) of indirecte wijze medische adviezen biedt, die bedoeld zijn als vervanging van professioneel medisch advies, worden geen e-mails van bezoekers beantwoord die betrekking hebben op vragen of verzoeken die bijvoorbeeld ingaan op medische/psychische klachten, de keuze van behandeling of de resultaten van bepaalde (medische) zorg.

 

Aansprakelijkheid

 

Het gebruik of (doen) toepassen van informatie van Tarwegraskoning door bezoekers is volledig voor de verantwoordelijkheid en het risico van de gebruiker.

Tarwegraskoning en diens informatieleveranciers sluiten elke aansprakelijkheid uit voor eventuele schade, directe en indirecte, uit welken hoofde dan ook ontstaan, voortvloeiende uit of verband houdende met het gebruik van of (doen) toepassen van informatie, producten of diensten die worden aangeboden via tarwegraskoning.nl, andere websites of bronnen waarnaar binnen/vanuit Tarwegraskoning wordt verwezen.

Laat een reactie achter

* Verplichte velden

Vragen?

Bel ons

Bel op 079 203 3080

079 203 3080
8,9Review LogoWij scoren een 8,9 op The Feedback Company

Mondhoekje Investments BV

Louis Braillelaan 80
2719EK Zoetermeer
Nederland Bekijk op Google Maps

NL862200738B01
81736401

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »